Ontdek Kroatië

Ontdek Kroatië
eilandhoppen Kroatië

donderdag 27 september 2012

Wachten.....

Het hele leven bestaat o zo vaak uit wachten. Wachten bij de tandarts, wachten in de rij voor de kassa bij de plaatselijke supermarkt, wachten op je kind bij school, wachten op de trein, wachten op je schat, wachten in die ene file, die met de dag langer lijkt te worden, wachten, wachten ,wachten, waar wachten we eigenlijk niet op???

Mijn leven bestaat ook regelmatig uit wachten, vaak alleen, soms met meer. Ben je met meer..... dan is dat wachten eigenlijk helemaal niet zo erg. Ben je alleen, tja zie er dan maar gewoon wat van te maken.

Ben ik als reisleidster op pad, met altijd gezellige en lieve gasten dan is dat wachten totaal geen probleem!

Ben ik alleen op pad, om de inkoop te doen voor Kroatië Exclusief dan is dat wachten al veel minder leuk :-( . Wachten doe ik regelmatig,niet alleen op de luchthavens maar ook bij de appartementen-complexen en de hotels waar ik probeer goede contracten af te sluiten en waar ik graag en-passant ook even wat te zien wil krijgen van de desbetreffende accommodatie. Maar klagen hoor je mij niet, wilde alleen even het fenomeen "wachten" aan de kaak stellen. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.