Ontdek Kroatië

Ontdek Kroatië
eilandhoppen Kroatië

donderdag 4 oktober 2012

Zeilen langs de Kroatische kust

De sporadische keren dat ik in het verleden heb gezeild, waren ronduit geen succes. Altijd koud en nat, waardoor ik niet van enthousiasme overliep. Maar vriend Fred, een fervent zeiler, bleef maar vertellen hoe geweldig zeilen is en uiteindelijk maakte ik met hem de deal. Ik ga met jou zeilen maar dan wel in het land wat mijn 2e vaderland is. Het land van een imposante kustlijn, een land met meer dan duizend eilanden die als pareltjes in de Adriatische zee op je liggen te wachten. En dus gaan we zeilen in Kroatië. Vandaar dat ik nu een paar dagen een boot – Sun Odyssey 35 voor kenners – deel met de ervaren zeilers Fred en Chris, en met Maarten die vooralsnog ook nog niet door het zeilvirus is aangestoken.

www.puurkroatie.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.